Santa RitaTransformer transmisi kuasaCara membuat proses penggulungan

  • masa pelepasan:2024-02-22 11:49:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:590
  • Penerangan pantas:

    Santa Rita,(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling

Kandungan artikel

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Santa RitaKandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

KolokaniApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama dan kemudian mengambil sampel minyak.

Sesetengah diikat dengan pita plastik,Santa RitaKotak Transformer,Santa RitaScb13-1250kva dry type transformer, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.


Santa RitaTransformer transmisi kuasaCara membuat proses penggulungan



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Pasukan pengubah kuasa

Di mana yang baikSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


Santa RitaTransformer transmisi kuasaCara membuat proses penggulungan



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

biaya produksiApabila pengubah keluar dari fasa,Santa RitaPenukar jenis kering 2500kVA, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Santa RitaMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Oil leakage of cast iron parts

SantaRitaMaklumat produk lain
  • HeilbronLift kecil dupleks rumah tanggaProses penggantian import

    HeilbronLift kecil dupleks rumah tanggaProses penggantian import

  • HiroshimaPeranti TransformerAnalisis proses pengeluaran

    HiroshimaPeranti TransformerAnalisis proses pengeluaran

  • DodhurtPlatform mengangkat hidraulik mekanikPeranan setiap komponen

    DodhurtPlatform mengangkat hidraulik mekanikPeranan setiap komponen

  • DodhurtJembatan penerbangan tetap hidraulikGloss

    DodhurtJembatan penerbangan tetap hidraulikGloss

  • ZdunskavoraJembatan boarding mudahBagaimana pekerja syarikat meningkatkan kemampuan mereka

    ZdunskavoraJembatan boarding mudahBagaimana pekerja syarikat meningkatkan kemampuan mereka

  • ZdunskavoraPlatform angkat gerak jenis garpu guntingTafsiran terperinci

    ZdunskavoraPlatform angkat gerak jenis garpu guntingTafsiran terperinci

  • ZdunskavoraLift kecil menarik rumah tanggaBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasaran

    ZdunskavoraLift kecil menarik rumah tanggaBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasaran

  • YonoPeranti pengubah distribusiCiri Pengukuhan Organisasi

    YonoPeranti pengubah distribusiCiri Pengukuhan Organisasi

  • segera:Peringatan: Maklumat Santa RitaTransformer transmisi kuasaCara membuat proses penggulungan memberi anda Santa RitaTransformer transmisi kuasaCara membuat proses penggulungan oleh syarikat kami, perkhidmatan Santa RitaTransformer transmisi kuasaCara membuat proses penggulungan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Santa RitaTransformer transmisi kuasaCara membuat proses penggulungan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Santa RitaTransformer transmisi kuasaCara membuat proses penggulungan. Santa RitaTransformer transmisi kuasaCara membuat proses penggulungan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Santa RitaTransformer transmisi kuasaCara membuat proses penggulungan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!